opłata jednorazowa bez abonamentu
program instalowany w komputerze bez opłat za każdą wysłaną wiadomość

Metody jednorazowej płatności za dostęp do pakietu mailingowego


Osoby zainteresowane jednorazową opłatą za dostęp do oprogramowania AnoMail lub wykupieniem wsparcia technicznego na określony okres mogą skorzystać z następujących metod płatności:


  błyskawiczna płatność online poprzez PayU - w tym przypadku możecie Państwo zapłacić kartą kredytową lub poprzez przelew bankowy online. Natychmiast po otrzymaniu płatności na podany przez Państwa adres e-mail otrzymujecie dane dostępowe.

  tradycyjny przelew z konta bankowego lub na poczcie - wpłacacie Państwo na nasze konto bankowe wybraną kwotę i w tytule przelewu wpisujecie adres e-mail na jaki ma zostać zarejestrowany program oraz nazwę firmy, która będzie widoczna na pasku tytułowym w programie AnoMail. Jeżeli Państwa bank nie przyjmuje znaczka @ (małpa) to można zamiast niego wpisać (at). Po otrzymaniu wpłaty konsultant wysyła do Państwa do logowania.

  wpłata na konto na podstawie faktury proforma - zainteresowane osoby tą formą płatności proszone są o wypełnienie formularza zamówienia na naszej stronie. Po zaksięgowaniu wpłaty automat wysyła do Państwa dane dostępowe do programu.


Informacja

Jeżeli zależy Państwu na czasie to najlepiej skorzystać z płatności online lub przesłać do nas potwierdzenie dokonania przelewu. To znacznie przyspieszy udostępnienie Państwu naszego oprogramowania. Usługę płatności online (24h na dobę, 7 dni w tygodniu) realizuje PayU S.A. Dane odbiorcy, tytuł oraz kwota płatności dostarczane są PayU S.A. przez odbiorcę. Zlecenie jest przekazywane do realizacji w sklepie AnoMail.pl natychmiast po otrzymaniu przez PayU S.A. wpłaty.

Potwierdzenie wpłaty oraz dane dostępowe do oprogramowania AnoMail udostępniane są odbiorcy w ciągu kilku minut lub nie później niż do końca następnego dnia roboczego. PayU S.A. oraz AnoMail nie pobierają dodatkowych opłaty od zrealizowanej płatności.



Jak wygląda procedura płatności online poprzez PAYU?


1  W kroku pierwszym wybieracie Państwo opcje licencji na oprogramowanie AnoMail np. licencje STANDARD, która umożliwia instalację programu na wielu komputerach (10PC) wraz z rocznym dostępem do pomocy technicznej i wszystkimi aktualizacjami.

2  W kroku drugim wprowadzacie Państwo dane do rejestracji programu czyli na kogo zarejestrować program w tym podajecie adres e-mail, który będzie Państwa loginem w naszym systemie i nie będzie można go zmienić.

3  W tym kroku wybieracie Państwo sposób płatności np. kartą kredytową lub przelewem online ze swojego konta bankowego.

4  W kroku czwartym np. korzystając z bezpiecznych płatności (połączenie szyfrowane) za pośrednictwem największego dostawcy płatności online w naszym kraju czyli firmę PayU S.A. dokonujecie płatności.

5  W tym kroku na podany przez Państwa adres e-mail przychodzą dane niezbędne do pobrania programu wraz z instrukcją dot. tego jak pobrać program AnoMail.

7  W kroku przedostatnim zmieniacie hasło do logowania na własne oraz podajecie dane do wystawienia faktury VAT. Faktura VAT stanowi potwierdzenie zakupu licencji na AnoMail itp.

6  W kroku szóstym logujecie się Państwo w serwisie AnoMail korzystając z otrzymanego loginu i tymczasowego hasła, które powinni Państwo dostać na podany adres e-mail.

8   Na koniec pobieracie program i instalujecie go w swoim komputerze. W między czasie na podany przez Państwa adres otrzymujecie fakturę VAT a w przypadku zakupu programu razem z płytą DVD wysyłamy do Państwa przesyłkę poprzez zwykłą pocztę.


Serwis AnoMail.pl korzysta z ciasteczek, które możesz zablokować w swojej przeglądarce. Zapoznaj się także z naszą Polityką prywatności

Tak, rozumiem i akceptuję