pomoc techniczna w cenie programu
oferujemy dostęp do pomocy świadczonej przez informatyków i e-merketerów

Wsparcie techniczne i pomoc
dla zarejestrowanych użytkowników

W celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów oraz jak najszybszego załatwienia Państwa zgłoszenia należy kontaktować się z nami z adresu e-mal na jaki zarejestrowano program lub podać aktualny kod PIN do pomocy technicznej, który znajdziecie Państwo w module wysyłkowym w Menu Pomoc.

Wraz z pakietem AnoMail udostępniane jest wsparcie techniczne, które obejmuje:

  dostęp do wersji instalacyjnych oraz aktualizacji pakietu e-mailingowego

  aktualizację bazy antyspamowej, filtrów antyspamowych oraz analizatora kodu HTML listu

  pomoc techniczną w rozwiązywaniu wszelkich problemów z programem oferowaną przez informatyków (z wyłączeniem pomocy dot. zbierania adresów e-mail ze stron internetowych)

  zdalną pomoc informatyka poprzez oprogramowanie TeamViewer QuickSupport

  zniżki na szkolenia otwarte realizowane w Katowicach, Warszawie itp.

  Zniżki na zakup serwera pocztowego w firmie Niebieski.net

Pomoc świadczona jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Zdalna pomoc techniczna świadczona jest tylko i wyłącznie dla użytkowników AnoMail Desktop z aktywnym wsparciem technicznym, korzystającym z aktualnego systemu Windows w polskiej lub angielskiej wersji językowej. Nie świadczymy pomocy dla Windows w wersji niemieckiej itp. Nie oferujemy także pomocy technicznej do starszych wersji oprogramowania np. AnoMail 2007, które zostały wycofane z rynku. Ze starszych wersji programu można korzystać dożywotnio ale bez dostępu do pomocy technicznej.

Zanim skontaktujesz się z nami ustal:

  jaki jest kod PIN dla Twojej firmy (Menu Pomoc -> Kod PIN)

  którą wersję pakietu AnoMail masz zainstalowaną w swoim komputerze (patrz: Menu Pomoc -> O Programie)?

  z jakiej wersji systemu operacyjnego Windows korzystasz?

  u jakiego dostawcy masz wykupiony dostęp do Internetu?

  kto jest dostawcą Twojej poczty - gdzie masz wykupione konto pocztowe?

  z jakiego oprogramowania antywirusowego oraz firewalla korzystasz?

  czy posiadasz w systemie Windows prawa administratora czy użytkownika ograniczonego?
 


Wsparcie techniczne oraz szkolenie

Wsparcie techniczne nie obejmuje indywidualnych szkoleń oraz konsultacji, które oferowane są odpłatnie. Nie obejmuje także pomocy w usuwaniu z list spamerów (RBL). To leży w gestii Państwa dostawcy poczty lub lokalnego informatyka.

Osoby zainteresowane mogą kupić program AnoMail wraz z pakietem szkoleń lub konsultacji, które umożliwią Państwu szybkie wdrożenie w tematykę e-mail marketingu bez konieczności czytania obszernej dokumentacji, studiowania tekstu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną czy wertowania artykułów na temat masowej korespondencji. Konsultant doradzi Państwu jak wdrożyć pakiet w Państwa firmie i pomoże krok po kroku w konfiguracji programu pod kątem wykorzystania go w Państwa firmie.

Dzięki szkoleniu, które przekazuje wiedzę praktyczną zdobędziecie Państwo także kluczowe informacje, które pozwolą uniknąć wielu błędów popełnianych przez osoby stawiające pierwsze kroki w dziedzinie masowej wysyłki korespondencji e-mail.


Zdalna pomoc i konsultacje online poprzez program TeamViewer QS


W razie problemów z działaniem programu, Zespół AnoMail oferuje zdalną pomoc oraz konsultacje poprzez program Zdalna Pomoc (ang. TeamViewer QuickSupport).

W celu uzyskania zdalnej pomocy prosimy o uruchomienie programu Zdalna Pomoc który dostępny jest w programie AnoMail w Menu Pomoc lub poprzez Menu Start systemu Windows (Menu Start -> Wszystkie Programy -> AnoMail Desktop -> Zdalna Pomoc). Po uruchomieniu programu wyświetlone zostanie okno przedstawione poniżej. W oknie tym będzie wyświetlony unikalny numer Państwa komputera oraz jednorazowe hasło (za każdym razem inne).

Przygotuj kod PIN do pomocy

Osoba korzystająca ze wsparcia technicznego będzie proszona o podanie aktualnego kodu PIN dostępnego w Menu Pomoc. Kod PIN zmieniany jest dynamicznie i jest przypisany do użytkownika. Weryfikacja kodu PIN konieczna jest w celu sprawdzenia czy użytkownik chcący skorzystać z pomocy lub konsultacji ma do tego uprawnienia.

Po uruchomieniu programu Zdalna Pomoc należy skontaktować się z pracownikiem wsparcia technicznego w firmie AnoMail.pl i podać mu numer komputera (ID) oraz tymczasowe hasło, które będzie niezbędne do zdalnego połączenia z Państwa komputerem.

Po nawiązaniu połączenia konsultant AnoMail będzie widział to co Państwo na ekranie, będzie mógł głosowo prowadzić z Państwem konwersację oraz przekazywać uwagi na czacie.

Połączenie jest szyfrowane i nikt nie jest w stanie podsłuchać transmisji a tym samym dostać się do Państwa komputera. Po zamknięciu okna Zdalnej Pomocy nikt nawet konsultant firmy AnoMail nie będzie mógł ponownie połączyć się z Państwa komputerem.

Ważne

Przypominamy, że zdalna pomoc świadczona jest bezpłatnie tylko tym użytkownikom, którzy mają aktywne wsparcie techniczne. Twoje wsparcie wygasło? Przedłuż dostęp do pomocy technicznej

Kontakt ze wsparciem technicznym


W miarę możliwości na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy na bieżąco. Konsultanci dostępni są przez cały tydzień (sprawdź nasze godziny pracy). Zgłoszenia e-mail przyjmujemy nonstop. Dlatego, jeżeli np. w przeciągu 24h nie otrzymacie Państwo odpowiedzi na swój e-mail to prosimy o ponowny kontakt gdyż list prawdopodobnie nie dotarł na nasze serwery.


Wsparcie techniczne można wykupić na:

  jeden miesiąc

  3 miesiące

  pół roku

  rok

  2 lata

Po wygaśnięciu wykupionego przez Państwa wsparcia nie przysługuje już możliwość korzystania z pomocy technicznej oraz nie ma dostępu do bezpłatnej aktualizacji pakietu AnoMail. Niemniej jednak nadal mogą Państwo korzystać z programu oraz dokumentacji, materiałów szkoleniowych i lekcji multimedialnych dostępnych na stronie projektu. W każdej chwili można także wykupić wsparcie techniczne na kolejne miesiące. Aktualny cennik znajduje się na w sekcji Koszty wsparcia i licencji.



Kontakt ze wsparciem technicznym


Co muszę wiedzieć zanim skontaktuję się z konsultantem


Zanim zwrócisz się do producenta o pomoc zapoznaj się z tematami poruszanymi w sekcji Najczęstszych pytań (FAQ) oraz sprawdź czy masz zainstalowaną najnowszą wersje AnoMaila. W razie konieczności Zaloguj się w serwisie na swoje konto i pobierz aktualizację.


Kontakt z adresu lub domeny na jaką zarejestrowano program

Zalecamy kontakt ze wsparciem technicznym z adresu e-mail na jaki zarejestrowano program lub sprawdzenie aktualnie obowiązującego kodu PIN przed kontaktem z konsultantem. Dzięki temu obsługa Państwa zgłoszenia będzie znacznie szybsza!

Jeżeli w trakcie pracy z programem napotkali Państwo na jakiś problem, który nie został opisany w dokumentacji do programu oraz w sekcji Najczęstszych pytań (FAQ) to bezpośrednio z programu AnoMail można przesłać do producenta informacje lub skontaktować się z konsultantem.

W tym celu proszę przejść do Menu Pomoc -> Wsparcie techniczne a następnie dokładnie opisać problem krok po kroku, aby konsultant mógł Państwu od razu udzielić odpowiedzi bez konieczności zadawania dodatkowych pytań.

Serwis AnoMail.pl korzysta z ciasteczek, które możesz zablokować w swojej przeglądarce. Zapoznaj się także z naszą Polityką prywatności

Tak, rozumiem i akceptuję